LUKSJA MIX 02 / b r a k – someone manufactured you

b r a k to warszawski (zagraniczna prasa napisałaby: Warsaw-based) DJ, członek dynamicznie rozwijającej się i zataczającej coraz szersze kręgi ekipy Progrefonik. Muzyczny digger, odkrywca i eksplorator, zafascynowany zarówno muzyką klubową, jak i mniej tanecznymi sprawami. Pamiętamy jak dziś jego występ w ramach majowej imprezy o tajemniczym tytule „HEJKA” w jednym ze stołecznych klubów – bawiliśmy się wybornie. Cieszymy się niezmiernie, że to właśnie on otwiera cykl gościnnych miksów na Luksja Sound.

Spoglądamy ze zgrozą w ciemne niebo za szpalerem wysokich drzew, słyszymy z daleka pohukiwanie sowy i szum wodospadu. Czy to przyszłość, czy to przeszłość… 


Twoje pierwsze muzyczne wspomnienie
Katowanie „Marshall Mathers LP” Eminema. Musiałem uprosić starszego kolegę, żeby wypalił mi ten album jako audio CD do mojej miniwieży i discmana.

Jaka myśl przewodnia kryje się za Twoim miksem?
Ten mix to tribute dla pewnego agenta FBI, który postanowił ratować martwą, zawiniętą w folię licealistkę odnalezioną o poranku na brzegu rzeki przez drwala o imieniu Pete.

Trzy słowa określające Cię jako DJ-a.
fade in – loop – fade out

Artysta, z którym chciałbyś kiedyś dzielić scenę / zagrać b2b i byłoby to spełnienie marzeń.
DJ Sprinkles.

Miejsce, w którym chciałbyś wystąpić.
Hmmm, w sumie nie wiem. Może dół Hotelu Forum, niedawne 89. Isn’t it too dreamy?

Jaki był dla Ciebie (muzycznie/osobiście) mijający rok i jakie masz plany na 2019?
Był bardzo udany. Byłem na wielu festiwalach, słyszałem sporo ciekawej muzyki. Dołączyłem do rodzinki Progrefonik, poznałem dużo osób, które lubią rozkminiać muzyczkę tak, jak ja. Zaliczyłem całkiem udany debiut dj-ski i kilka setów, z których jestem zadowolony. W 2019 chciałbym wybrać się na kilka zagranicznych festiwali.

Czy uważasz, że granie po wódeczce to dobry pomysł?
Nie przepadam, nie sprawdzałem, nie mam zdania.


Tracklista:
metasplice – speculen
dean hurley – angel choir reveal
ian william craig – idea for contradiction 1
christian fennesz & ryuichi sakamoto – cendre
the caretaker – the great hidden sea of the unconscious
laurel halo – mercury
dean hurley – electricity 1
thomas brinkmann – slide of the things
oobe – lost
lensk – 4
prince of denmark – untitled 01
lensk – 1
prince of denmark – planet uterus
digital justice – profit (no till)
ian william craig – the nearness
angelo badalamenti – dark space low
vincent galo – laura

[intense ethereal whooshing]

Dodaj komentarz